Radioskugga?

Det var riktigt skönt att få komma iväg och röra på sig igen. Gillar verkligen vattengympan. Synd att den ska vara så dyr bara. Eller, det är den säkert inte men känns så iaf. Har ju en bit in oxå så bensinen gör ju sitt till. Skulle ha ett badhus och vattengympa här i byn istället...haha!

Åt precis lite lunch. Blir samma sak nu några dagar men gör mig inget. Köttfärslimpa och potatismos. Idag blev det även lite picklesgurka till som pappa gjort. Hoppas vi kan göra mer i år för min burk är ju snart slut ju.

En sak som är ganska rolig är när man åker hem från Skövde. Från att man svänger av från 26:an och man har på lokalradion så blir det knas. Det måste va nån radioskugga eller nåt för det hoppar mellan radio skaraborg, radio östergötland och idag även radio örebro. Knepigt som tusan! Här hemma får vi bara in radio skaraborg, dock är det väldigt dålig teckning så man får aldrig in nåt bra. Sprakar mest.

Nu ska jag fixa lite här hemma. Är på bra humör och i fixartagen så bäst ta vara på det.
Kan fortfarande inte ladda upp några bilder. Någon som vet vad som kan va fel?

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Konstigt att du inte får upp dina bilder. Hos mig funkar det... Hoppas att det går vid nästa försök...

kramiz

2009-02-17 @ 19:59:43
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0