Så kan det gå!

Kom hem efter föräldragruppen och slog mig ner i soffan. Var riktigt trött efter en hel dag hemifrån så tänkte att det skulle bli skönt att bara slå sig ner o slötitta på tv. Men tji fick jag. Alla kanaler funkade inte så varken 3:an, tv4+ och många andra bra kanaler var bara borta. Ringde viasat o han fixade en massa. Skulle låta det stå på 3:an och så skulle de komma igång efter max 30 min. Men nej nej.... Där satt jag och tittade på en svart tv och inget hände. Ringde igen o då var det en tjej som svarade. För att göra en lång historia kort så hade jag skickat in huvudkortet istället för tvillingkortet som vi skulle avsluta.

Inte lätt att veta. Vi tog ju över allting efter de som bodde i huset innan och detta kortet var det som satt i boxen här uppe. den andra boxen låg ju i en plastpåse med det som skulle vara tvillingkortet. Men hon kunde fixa det medans jag väntade i telefonen. Så har de inte kunnat göra innan tydligen men detta var ju jättesmidigt. Trevlig service i telefonen båda ggr jag ringde. Heja viasat!

Nu funkar allt igen men frågan är om det finns nåt att kolla på...haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0