Somna om

Klockan är redan mycket. Men det har sin förklaring. Vaknade ganska tidigt, enligt mig, vid halv nio ungefär. Men var seg, var ledsen och deppig över ännu en dag utan att ha något att göra. Mådde inget bra alls.

Gick upp och åt lite frukost. Eller, jag gjorde frukost och tog med in och åt den i sängen. Sen släckte jag lampan igen och la huvudet på kudden. Somnade om och vaknade igen halv tolv. Ont i handlederna för att jag sovit så mycket (det får jag alltid när jag sover mycket) men ändå med ett litet gladare humör och en lite mer positiv syn på livet.

Har inte mer att göra nu men ja...nä jag vet inte varför det är så. Funderar på att sätta mig i djurens rum och låta dom va ute lite granna. Kanske kan dom pigga upp mig med deras galna upptåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0