Ute en sväng

Mått illa hela dagen efter mitt lilla anfall. Tog iaf mod till mig och åkte in till stan. Va ju tvungen att fixa en födelsedagspresent till Maria och så skulle jag kolla efter en mössa till bebisen och handla lite mat.

Presenten till Maria blev inte riktigt som jag tänkt mig men det får duga. Tanken som räknas ändå.

Hittade ingen mössa till bebisen men väl en overall. Man vet ju inte hur varmt eller kallt det är när man ska åka ifrån bb men jag hittade iaf en som inte är sådär jättevarm. Var iaf inte lika tjock som de andra jag hittat. Egentligen skulle jag vilja ha en med stjärnor på men blir alldeles för tjock. Vet ju inte hur mycket eller lite den kommer växa under året heller så vågar inte köpa en tills nästa höst/vinter. Vilket jag annars skulle vilja göra för älskar den! Finns för övrigt mycket mer på hm o lindex ute på maxi än inne i stan. Önskar jag åkt dit istället när jag kollade på kläder förra gången. Men nu vet jag ju det tills nästa gång.

Blev lite mat oxå. Mest lättdryck o lite frukt. En färdigrätt som jag ska försöka få i mig. Blev den vanliga... Men den är nog lättsmält hoppas jag. Mat, tv o sova...det är min kväll det...

Kommentarer
Postat av: La Familia

Du har en utmaning hos mig: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.7112190#kommentera

2009-02-06 @ 11:29:51
Postat av: Lind

Handlar alltid på Lindex på Maxi, smidigt när man ändå köper mat ;-)

vi köpte en overall till Tor. det var redan för varmt när han kom.. men nu kanske nästa kan ha den istället :-)

2009-02-06 @ 13:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0