Ute

Nu har jag gått fram och tillbaka till affären. Behövde lite mjölk och bröd och passade på att få mig en liten promenad samtidigt. Det är inte långt, tar väl 10min med min långsamma takt men det är iaf någonting. Var skönt att komma ut. Tänkte jag skulle gjort en snögubbe eller nåt när jag kom hem men efter halva vägen hem började min mage krampa så, så jag gick in istället.

Något jag verkligen skulle behöva göra är att skotta. Men jag vågar inte. Sist jag tog kraft till mig och skottade så gick ju ryggen åt helvete. Jag tycker det är kul att skotta, men får göra det ett annat år. Det är inte värt att paja ryggen på det. Men blir nog att kanske göra någon liten gubbe eller snölykta eller något sen bara för att få lite frisk luft.

Man är nog lite hämmad av att vara vuxen. Man går inte ut och har tokroligt i snön bara för att. Vad ska grannarna tänka? Herregud, varför bryr man sig egentligen?!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Ta på dig ordentligt med kläder och gå ut och gör en massa snöänglar i trädgården!

ler

Man ska passa på att vara lekfull när man kan och har lust....

2009-02-12 @ 08:30:38
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0