Ännu en dag bland alla andra

Godmorgon!

Nu har jag kommit upp, ätit frukost bestående av flingor med mjölk och ja...inte gjort så mycket mer. Känns som jag är påväg tillbaka in i förkylningen igen. Kan inte snyta mig ordentligt heller för då blöder jag bara näsblod.

Vet inte om det var ansträngningen med burarna sent igår kväll som gjorde det men jag vaknade vid 4 i natt och hade världens hostattack. Trodde aldrig det skulle gå över. Va svårt att somna om efter det dessutom. Men antar att det gick för vaknade ju igen 09.30.

Ska se vart allt det här landar. Om man blir nåt bättre eller om det får bli ett samtal till vårdcentralen om ett par dagar. Idag har jag iaf som mål att orka plocka ur diskmaskinen och försöka laga mat för första ggn på en vecka. Vi får se...

Hoppas ni andra är friska o har en bra dag. Det är ju semledax idag med så ät en semla! Själv orkar jag mig inte ut idag så det får vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0