Dag i lastbil

Åkte med karln till Gbg igår. Så kommer va här över helgen. Ingen människa som vet när vi kommer ses nästa gång så lika bra att passa på. Jag börjar jobba om en vecka och han kommer väl med att jobba en hel del.

Varit med han i lastbilen idag. Gick upp 03.45. Trodde jag skulle avlida av trötthet men va bara att pallra sig upp. Han körde trailern idag o där finns det säng så det var gött. När han lossade i Uddevalla så gick jag o la mig o vaknade 3 timmar senare. Riktigt skönt. Synd bara om karln som inte fick sova. Men tror inte han lider så mycket faktiskt.

Han ska köra samma bil imorgon så jag ska åka med imorgon med. Annars får jag inte följa med på helgerna då de brukar köra lite andra bilar men det var ju gött. Får man ju umgås lite iaf. Hade tänkt ta ett långt bad imorgon medans jag väntade på han men det kan jag göra när vi kommer hem istället.

Börjar bli lite trött nu trots min lilla sovstund. Ska upp samma tid imorgon så det är bara att gå o lägga sig snart. Eller om någon timma eller två iaf.

Börjar känna mig klumpig nu. Riktigt fet faktiskt. Men ska ta tag i maten o äta lite bättre nu efter nyår. Mer frukt och grönt så jag inte behöver gå upp så mycket sista tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0