En timma med damerna

Så har jag varit på vattengympa med damerna idag igen. Hehe... Han som håller i det är jätteorolig för mig o säger till mig flera gånger att jag måste ta det lugnt. Ja, jag ska, jag loooovar!

Var en pina att gå upp idag men när man väl hoppade i vattnet så var det skönt o jag är glad att jag masade mig ur sängen. Tänkte jag skulle röja i köket men nä! Gör det imorgon istället. Nu ska jag ta det lugnt den lilla tid som är kvar fram tills jag ska åka till jobbet.

Tänk, redan torsdag idag. Sista dagen på jobbet för den här veckan. Sen är det bara 3 veckor kvar innan jag går hem. O nästa vecka kommer jag bara jobba 2 dagar. Haha...va gött!

Kommentarer
Postat av: eva-marie

Vad skönt att arbetsveckan är slut redan. Trevlig helg då! Låter skönt med vatengympa.KRAM

2009-01-15 @ 19:57:14
URL: http://www.metrobloggen.se/evam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0