En vanlig söndagsmorgon

Kunde inte sova så jag gick upp tidigare än karln. Igår väckte jag han, snäll som jag är..haha. Men nu har jag äntligen fått tummen ur och bokat om tiden till besiktningen. Fick tid kl 07.30. Det är jättebra om man som jag har jobbat natt, men nu gör jag ju inte det längre så jag ville passa ihop det mer med när man ändå är inne i skövde. Så fick bli en tid på em denna gången istället.

Funderar på om jag ska börja med frukosten och så väcka min gubbe sen. Bättre han är trött ikväll så han ju faktiskt ska upp vid 03.30 imorgon igen. O så vill jag ju faktiskt ha sällskap. Men om han får komma upp till dukat bord då blir han nog glad. Han har ju fått sova lite längre än mig idag ändå...hihi...

Vad dagen bjuder på har jag ingen aning om faktiskt. Men får väl njuta då det är sista dagen innan karln åker tillbaka igen. Kanske till Skara en sväng om jag ringer på den där annonsen jag vill o grejerna finns kvar.

Förresten, på tisdag kommer våran del till varmvattenberedaren. Men jag jobbar ju kväll och han som ska fixa det jobbar dag så det blir fixat på fredag kväll. Gött! Om en vecka har jag varmvatten igen! Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0