Frukost

Vad skönt jag har sovit i natt. Helt otroligt. O slippa gå upp mitt i natten var himla skönt. Vaknade vid 9 men låg kvar en halvtimma till. Bara för att lixom.

Tänkte äta knäckebröd och dricka te till frukost idag. Men när jag kollade efter så hittade jag inget knäckebröd. Hittade lite skorpor så fick bli det istället. Var väldigt gott. Hoppas man kan dra ner lite på ätandet nu efter alla helger. Sista blir väl idag då jag ska till mamma o äta typ julbord. Hennes karls släkt ska samlas alla på en gång.

Nä ska ta och börja med djurens burar och sen så sakta börja göra mig iordning för att åka till Töreboda.
Ha en bra dag vänner!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hoppas att du har en bra dag....

kramiz

2009-01-06 @ 14:39:51
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0