Hemma tidigt

Vi fick sluta tidigare idag på jobbet. Så himla skönt! Att kunna vara hemma till 23 istället för 01. Det är en viss skillnad. Ska försöka gå och lägga mig lite tidigare så jag inte behöver dra upp mig själv imorgon för att komma iväg till vattengympan. Har inte haft ont i ryggen alls idag heller så tror att vattengympan har hjälpt mig massor!

Vår soffa har kommit idag så jag ska försöka hämta den i helgen. Ska låna pappas kärra och sen hoppas jag att bror kan hjälpa till att lasta på den. För jag vet inte om jag fixar det. Den är i 3 delar och hela soffan väger 100kg. Så det är ju en del. Otymplig att bära säkert oxå. Sen får jag försöka backa in den där kärran i garaget. Gick ju bra sist men kommer det någon och tittar så är det kört på en gång. Då får jag panik... Sen får jag vänta tills någon kan komma och hjälpa mig att fixa ihop soffan. Karln kommer ju på tisdag igen men han kan ju inte göra det själv. Vi får se hur vi löser det. Jag hoppas att ingen annnan vill ha kärran för då kan det stå där ett tag.

Nu blir det en aning tv och sen sängen. Vill ju som sagt vakna pigg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0