Lång väntan

Nu väntar jag bara på att karln ska komma hem. Men tar nog några timmar. Han skulle ringa när han närmade sig så ska jag börja med maten. Det blir kassler och ris idag. En sallad och kanske någon knäckeskiva. Är helt såld på knäckebröd just nu.

Har fixat lite mer med hemsidan idag. Tyvärr finns det lite sånt som jag skulle vilja göra som inte går. Blir väl så när man kör gratisprogram. Men jag är ganska nöjd ändå. Skulle dock behöva sitta vid en dator med större skärm. Får väl se till att formatera om burken där nere så kanske jag kan sitta där. Vill ni kolla in så gör det här. Säg gärna vad ni tycker.

Får nog kolla lite på tv medans jag väntar. Annars kommer tiden gå jättelångsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0