Ljusglimtar från en jobbig dag

Jag har varit toknere mest hela dagen och stackars älskling har fått stå ut med mina hopplösa sms. Men finns ändå lite ljusglimtar från dagen som varit. Tex att jag inte haft ont i ryggen förän det allra allra sista på jobbet idag. Riktigt riktigt skönt och det var längesen jag var så mjuk och följsam. Men blir ju som en pinne när ryggen börjar värka.

Så det andra. Satt o tänke på vägen hem att det var längesen jag såg några djur när jag åkte hem. Halkade omkring lite på vägen ner till Timmersdala för där var det halt! Men brukar vara det så det kom inte som någon nyhet. I alla fall, jag kom in på vår gata och i ena trädgården några hus från vårt så ser det ut som det rör sig. Rätt hade jag med för där innanför staketet står det två rådjur. Va tvungen att stanna bilen och titta på dom. Det är fina djur. De tittade lite tillbaka innan de skuttade iväg. Jag åker vidare och ska precis backa in på vår uppfart. Då ser jag att det är ett rådjur i grannens trädgård rakt över. Tog ett kort när det hoppade ut på vägen men det försvann snabbt in i trädgården och bakom huset. Jag parkerade iaf därefter o gick in till mig och mina djur.

Nu har jag läst lite bloggar o ska snart stänga av datorn och sova lite grann. Imorgon blir det nog vattengympa igen. Det var skönt sist och damerna skulle nog sakna mig annars..haha.

Sov sött allihop!

Kommentarer
Postat av: La Familia

Fast det är lite kul att gå som en anka, tycker jag! ;-)

2009-01-15 @ 10:45:16
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0