Min fredag

Ja det blev inte riktigt som det var tänkt idag. Istället för att ha en mysig dag och hitta på en massa roliga saker tillsammans blev det inte så mycket sånt.

Karln kom upp och hade en gigantisk tandvärk. Det är inte första ggn men han har (precis som jag) sjuk tandläkarskräck så vi går inte gärna dit. Idag hade han dock så ont att han ringde. Så istället för att hitta på saker direkt efter frukosten - som jag fick äta själv - så satt vi i varsitt hörn i soffan. Eller han vankade mest av och an av smärta. När klockan blev tre åkte vi iväg mot Skövde. Allt gick bra. Det var två otroligt duktiga och lugnande kvinnliga tandläkare han fick så tror att det mesta av skräcken gick bort idag faktiskt. Det minskade iaf något steg.

När den persen var klar åkte vi iaf till babyproffsen och storshoppade. Dock var skötbordet vi tänkt köpa slut men de la en beställning på den så de skulle ringa när det kommer. Nu har vi ju det mesta faktiskt. Bara lite kläder o annat smått o gott. Men det tänkte jag ta med min nyfunna vän härifrån byn och åka o köpa någon dag.

Jag gjorde en potatisgratäng med kassler i till middag. Gott måste jag säga. Karln fixade en sallad oxå. Mums. Lagom att göra en sån. Finns tills imorgon med så morgondagens middag blir lätt.

Tänker på karlns jobbarkompis och hans familj. Killen är iaf inte över 35 och han har fått en hjärtinfarkt eller nåt liknande så han ligger på sjukhus nu. Han skulle in och vidga nåt kärl på måndag. Så hemskt. Han hade det i släkten tydligen men inte trodde jag att man kunde drabbas så tidigt ändå. Hoppas han mår bra efter omständigheterna ändå. Som sagt. Tankarna finns hos dig.

Nu har karln redan gått o lagt sig. Han ska upp 3 för att åka och jobba imorgon i Gbg. Dock skulle han komma tillbaka sen efter jobbet så vi får några dagar till tillsammans.

Har rensat datorn idag med. All skit är borta och förhoppningsvis är den inte riktigt så slö nu. Då slänger jag nog ut den genom fönstret tror jag. Hade lagt över allt...dock glömde jag spara alla favoriter man sparat i explorer. Damn! Tur man har blogvin iaf så man slipper leta efter alla bloggar...haha. Resten...ja...dom är borta. Finns flera stycken som jag saknar redan nu men jag har inte en aning om varken vad de heter eller någonting, Det vara bara bra sidor....suck...

Ska se om det finns nåt vettigt på tv nu, annars blir det sängen för mig med.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hoppas att sambons tandvärk blivit bättre och att den håller sig borta. Lät som om ni hade en himla mysig dag ändå....

kramiz

2009-01-31 @ 10:50:33
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0