Nära en kollaps

Dagen har inte varit någon höjdare...idag heller!

Ryggen har krånglat hela dagen på jobbet. Dock tror jag att vattengympan hjälper lite grann för det gör inte ont på samma sätt. Eller så mycket. Eller jag vet inte. Det gör ont iaf. Men nu ska jag ta det lugnt i helgen så det ska nog ge med sig.

Allting krånglar med karlns jobb o allting runtomkring det. Blir bara en massa extra utgifter och jag känner att jag exploderar snart. Det är så mycket skit som händer att jag inte orkar mer. Jag förstår inte hur det ska gå o hur vi ska klara oss. Jag pallar inte mer!!!

Dock är nog varmvattenberedaren igång igen. De har installerat den ikväll. Höll på att gå snett så jag inte hade haft nåt vatten alls men det verkar ju som att det funkar nu. Får se imorgon när jag börjar spola vatten. 200 liter är det som ska värmas upp nu. Billigt...not!

Fick sluta tidigare idag så var hemma en timma tidigare. Skönt faktiskt. Ska nog ta o sova nu för jag är så less på allt att jag spyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0