Räkmackor

Nu har jag varit o handlat. Något som inte skulle tagit så himla lång tid tog en väldans tid. Dels för att jag precis innan jag åkte bytte tröja. När jag kommer till affären o ska se vad jag ska handla så ligger ju såklart lappen i den andra tröjan som har fickor. Så typiskt. Jag missade två saker men får jag fixa imorgon.

Köpte tulpaner som jag nu gett de två som fixat o ordnat med vår varmvattenpump. De sa att det hade jag ju inte behövt o det klart jag inte hade. Men jag ville! Jag är otroligt tacksam för all hjälp och vill visa min uppskattning. Så de fick lite tulpaner var. Inne hos den ena så blev jag kvar en lång lång stund. Vi pratade en hel del o de visade mig runt. Så därför tog det lite extra tid. Tid som jag iofs har hur mycket som helst av så det var ju inga problem.

Nu vet jag inte vad som händer mer idag. Tänkte göra räkmackor ikväll men ska nog vänta tills kl 8. Då blir det nog en film på tv1000 tror jag. Eller körslaget. Har inte bestämt mig än. Men jag längtar tills mina räkmackor faktiskt. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0