Seg dag

Ja då var den här dagen slut. Huvudet har malt på som en kvarn. Det kan bli lite jobbigt ibland att vara en tankemänniska. Jag ältar allt fram och tillbaka 100ggr om. Känns som jag aldrig får någon ro. Men så blir det när jag blir orolig. Varje gång... mer eller mindre...

Måste bara säga att vattnet har blivit lite godare här nu av någon konstig anledning. Gillade inte vattnet alls här. Jag älskar vatten så jag hoppas det håller i sig.

Så komiskt. Jag satt o tänkte på pinnarna vi använder på teknikträningen på linedancen när jag kollade på Let´s dance. Nu hade min instruktör och vän skrivit om dom i sin blogg med. Det är ju bara för härligt. Det lilla gjorde att jag drog på smilebanden iaf.

Nu blir det sova för mig. Trött o finns inget annat uppe att göra. Så natti natti!

Kommentarer
Postat av: La Familia

Kan ibland tycka att din nerräknare räknar snabbare än min ;-), men det är väl bara för du är några dagar före mig!

2009-01-17 @ 09:44:51
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0