Ensam igen =(

På söndagar är stugan öppen vid spåret här i Timmersdala så vi gick dit och duschade idag. Tog ett tag innan varmvattnet kom igång men tillslut så. Är väl sista gången man behöver leta upp en dusch nu. Från och med imorgon kommer jag duscha på jobbet ju. Sen på fredag ska vi ju fixa varmvattenberedaren så nästa helg ska jag nog ta en lång varm dusch här hemma bara för att jag kan. Har ju ända varit utan varmvatten i 3 veckor då.

Vi åkte in till Skövde en sväng idag med. Tvättade bilen bland annat. Den var bra skitig nu. Mer grå än svart. Kommer ju va likadan i slutet av veckan men nu fick man iaf bort det lagret som redan fanns. Tankade upp bilen med eftersom karln har tankkortet. Jag klarar mig på en tank men han tankar lite mer. Toyotan har ju inte lika stor tank heller.

In till maxi och handlade lite till middagen och lite som jag ska ha på jobbet i veckan så slipper jag tänka på det nåt mer. Vet inte hur jag ska orka att laga mat varje dag för jag tycker det är sååå tråkigt. Speciellt när man är själv. Får se vad det blir imorgon. Förmodligen pasta och köttfärsås.

Blev även en sväng in till babyproffsen och shoppa lite. Nu är det mest de större grejerna kvar som säng och skötbord. Blir bara mer och mer verkligt nu. Sen är det iofs grejer som kläder till bebisen och sånt som är kvar men måste ju ha lite att handla de sista månaderna oxå..hehe...

Vi åt hemmagjorda hamburgare till middag idag. Känns lite mer nyttigt än att köpa iaf. Hemmagjorda är ju dessutom 1000ggr godare. Kollade på en film på tv och efter den var darlingen tvungen att åka neråt igen. Det är så tråkigt. Det lixom hugger till i bröstet. När jag tänker lite så har jag varit lite hängig hela dagen och det beror nog på det. Det är inget roligt att va ensam i stora huset. Det är fruktansvärt ensamt.

Ska ta och kolla lite till på tv o sen får det bli en tidig kväll för mig. Är lite nere för tillfället...


Kommentarer
Postat av: La Familia

Efter mycket om och men så fick jag in bebisarna i kolumnen med hjälp av en annan bloggare.

2009-01-12 @ 10:19:59
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0