Vanlig dag

Hemkommen från jobbet. Varit en helt vanlig dag. Fick lära upp en kille på en station sen har jag övervakat han hela dan. Gjort lite annat emellan men inte varit på någon speciell station. Väldigt lugn och skön dag med andra ord.

Nästa vecka skulle vi jobbat tisdag och onsdag bara. Jag var tvungen att vara ledig halva tisdagen. Men hallå...då blir det ju bara 1,5 dag kvar. Så...helt sonika tog jag ledig hela veckan. Så jag jobbar nu på onsdag. Sista dagen på jobbet. För imorgon är jag ledig och på torsdag är alla lediga. En endaste dag. Sen har jag 15 månaders helg...haha

Djuren va jättegosiga idag när jag kom hem. Så mysigt. När till o med Aco vill gosa ja då blir jag varm i själen. Hon är svårflörtad.

Nu ska jag sova. Upp och gympa med damerna imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: La Familia

När jag gick från jobbet 2007 den sista mars, sa jag till en kund: Idag är det min sista dag på jobbet för i år! Han tittade konstigt på mig först, sen såg han att jag var gravid.

2009-01-27 @ 09:23:47
URL: http://www.metrobloggen.se/lag
Postat av: MissyElliot

Jag kommer också ihåg den där sista dagen... Fast jag jobbade ju in i det sista med båda barnen. (Mitt jobb tillåter det, trots att det var tungt på slutet..) Sedan kommer den där härliga väntan då man börjar "boa" ordentligt inför barnets ankomst....

:-)

Åh, jag blir lite avundsjuk att du har allt det där framför dig....

kramiz

2009-01-27 @ 09:44:58
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0