Fixar lite

Märks att det är sommar. Dels så skriver jag inte så mycket o dels så sitter inte folk vid datorn. Hoppas alla läsare kommer tillbaka snart.

Idag försöker vi beta av fönstren. Ska snart ut och måla en andra gång på fönstren som är till källaren. Sen håller jag på och tvättar upp alla kläder i strl 68 till skrutt. Det är alldeles för stort men har märkt att en del kläder i strl 62 är för litet. Som den supersöta sportdressen hon fått av Isabelle. Synd, men så det är. Hon har på sig den idag men det blir nog sista gången.

Tack snälla snälla söta Linda för alla kläder! Du anar inte vad glad jag är. Du är värd alla kramar i världen! Får se till att ses snart med :)

Nä, ut o måla var det. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

kul å fixa hemma! jag vill åxå måla...

Vi får väl ses om inte annat än till jul;) hihihi kram till dig

2009-07-29 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0