Sovit riktigt gott


Skallran som Nova fick i 3-mån present av mig och som hon älskar!

Igår somnade jag riktigt tidigt. Efter 9 någon gång slocknade jag i soffan. Va längesen det blev så. Så det var lika bra att gå o lägga sig tyckte jag. Sonny var snäll och tog hand om Nova nu på morgonen med. Visserligen har jag inte kunnat somna om men jag kunde iaf ligga kvar i sängen o det var gött. Nu ligger de där inne o sover båda två. Jag tyckte det var lika skönt att gå upp. Kanske skulle vika tvätten nu medans man är själv och har tid.

Igår hade jag för första ggn efter operationen riktigt starka känningar i gallgångarna. Är inte alls som anfallen jag  hade innan men fick lite svårt att andas. Tog en av mina tabletter jag hämtat ut och det tog bort en del och idag är det mycket bättre! De där tabletterna är dock lite luriga. Får inte ha druckit alkohol 1 dygn innan man tar dom och inte heller får man dricka 2 dygn efter för blandningen med alkohol o de tabletterna gör att andningsmusklerna slappa och man "glömmer" att andas helt enkelt. Tur man inte är självmordsbenägen...för det kollar de ju inte innan.

Nu ska jag upp och äta lite frukost. Se om vädret håller i sig så man kan ut och måla lite fönster. Ha en bra dag allesammans där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0