BVC och läkaren

Varit på bvc idag med tösen. Hon hade gått upp till 4600g nu. Ligger precis på normalkurvan. De säger ju att dom aldrig ska äta slut i flaskan, då har dom fått för lite. Men Nova äter upp allt hela tiden. Vill inte ge henne mer för hon spyr ju bara. Senast inan vi skulle iväg så fick vi torka hela håret och byta tröja. Så det får allt va någon vecka till eller två.

Passade på och besällde en tid till läkaren på vårdcentralen imorgon. Ska försöka få henne att försöka snabba på operationen på något sätt. Kanske skicka en remiss till kss eller nåt. Vill ju inte åka in till akuten när jag inte har nåt anfall (även om jag haft känningar hela dagen) Akuten är till för personer som verkligen behöver in snabbt. Jag vill ju bara göra dom uppmärkammade på att jag har gallstensanfall oerhört ofta nu.

Är svinhungrig men vågar inte äta. Det är skit med alltihopa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att höra att hon gått upp i vikt;) Ha en härlig helg! Håller tummarna på att inte någon av våra mammor får punka på cykeln denna gång! Kram

2009-06-04 @ 20:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0