Fikat med mammor

Alltså, jag gav Nova mat vid 6 i morse. Vi somnade väl vid 7 igen kanske. Sen vaknade jag 10.30 i chock! Gick o duschade och väckte lillan 20 min senare. Så himla skönt. Kanske borde försöka söva henne lite tidigare på kvällarna.

Varit hos Pernilla idag. Var trevligt. 3 mammor och 3 barn. Hehe.. Precis som det ska va när man är mammaledig. Tyvärr kom jag på att jag ju ätit äpple idag :( Hon hade gjort äppelpaj och jag tog en liten bit. Tyckte jag tänkte mig för och tog bara lite. Men jag tänkte visst inte alls för då hade jag ju inte ätit alls. Så nu är jag jätteorolig för att jag ska må dåligt i natt igen. Fan att jag inte tänker! Får hoppas det inte är lika illa när de är ugnsbakade.

Sövde gumsan nu så hon ligger o sover i vagnen. Hon var så himla trött. Sen när hon vaknar blir det lite mat för hennes del. Skönt att få lite tid för mig själv. By the way....ingen tid idag heller...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej.. ja visst va hon :)

På bilden var hon drygt en månad gammal.... 5 veckor kanske..



Hon är född den 24 April och detta var 31 Maj.



hur gammal är Nova nu?

2009-06-02 @ 17:33:23
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0