Snart...


Lilla skruttan

Det har tusan i mig inte hänt någonting här idag. När Nova har sovit har jag bara suttit som förslappad i soffan framför tv:n. Men nu när det känns som man har lite rutiner så har jag så mycket tid att jag inte vet vad jag ska göra med allt. Haha...vad knäpp man är!

Idag kommer Sonny hem igen. Bara 3 timmar kvar. Sååå himla skönt. Blir 3 härliga dagar tillsammans. Såklart är nästan alla dagar uppbokade som vanligt men ska ändå bli skönt att få vara tillsammans hela familjen. Händer ju inte allt för ofta.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att vara tillsammans hela familjen!



Och apropå Villervalla.. är det rea där också nu=)?

2009-06-11 @ 21:48:30
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0