Trött o orolig


Lilla Aco


Herregud va varmt det är. Har man levt med 19 grader inne hela vintern ja då blir det här rena chocken. Har en takfläkt i sovrummet men vågar inte använda den för Nova. Vet inte hur mycket drag de där små klarar. Vill iaf inte riskera nåt så vi försöker leva utan. Får väl göra ordning hennes rum och ställa in henne där.

Har inte fått någon tid till operation än. Det är det jag går och väntar på. Sen när jag får tiden så ska jag vänta tiden fram till operation. O i sommar finns väl inget så blir säkert inte förän efter sommaren. Men det går inte. Jag orkar inte leva såhär i 2-3 månader till. Usch... va inget bra att tänka så. Mår så illa nu men jag hoppas det inte leder någonstans. Vill kunna sova i natt. Men det brukar börja med illamående så jag sitter som på nålar här nu. Suck...att man ska behöva leva såhär. Ändå finns det såå många som har det såå mycket värre. Men det är inget kul hur som helst.

Försökte lägga Nova nu men hon har nog sovit lite för mycket idag så det gick inget vidare. Vi får vänta nån timma då. Annars brukar det funka bra när hon precis fått mat. Jaja..får väl va vaken lite till då. Jag som är så trött.. Men mest är jag nervös och orolig. Vill inte..snälla låt mig slippa i natt!


Kommentarer
Postat av: "Mamma" Lena :)

Lilla Darlingen - inte roligt för dig det här. Men försök att föra matdagbok så kommer du säkert se ett visst mönster med det du äter och anfallen - försök utesluta det som kan tänka sig vara boven i dramat. Ägg, fet mat, äpplen, färska jordgubbar med vispgrädde, paprika - ja det finns mycket gott som gallan inte gillar.. Hoppas på det bästa nu. KRAM

2009-06-02 @ 06:50:08
Postat av: Jessica

Ett tips är att inte flytta henne till sitt rum ännu. gör det när hon börjar vara runt 1år. Bättre att dom får sova så länge som möjligt hos mamma och pappa än att he dom för tidigt i sovrummet sitt.

2009-06-02 @ 11:20:33
URL: http://mamsyjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0