Uppe innan tuppen

Eftersom det fortfarande gör så ont i såren så efter titthålsoperationen så kan jag bara ligga på rygg. Jag hatar att ligga på rygg. Dessutom är det inte bekvämt. Så det slutade med att jag fick gå upp nu. Ryggen pallade inte mer. Tur Sonny är hemma med för jag kommer inte upp ur sängen själv. Den är lite för låg för det. Så ska jag upp får jag väcka han så han hjälper mig. Tur han inte har något emot det.

Idag ska skruttan till läkaren på bvc. Får se om jag orkar följa med men jag ska ju röra på mig så det gör jag nog. Vi får nog dock ta bilen dit för även om det inte tar så jättelång tid så orkar jag inte gå den biten. Men vill ju gärna höra vad dom har att säga.

Annars blir det nog en lugn dag. Gå runt lite här hemma bara för att få igång tarmar och sånt igen efter operationen. Har redan tagit två alvedon. Får se om det hjälper annars har jag ju starkare tabletter med.

Nä får nog upp och gå en sväng. Min rygg värker.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Men vad skönt at du fått göra operationen. Förhoppningsvis slipper du ju det onda i fortsättningen nu då...

kramiz och krya på dig

2009-06-15 @ 07:06:42
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Maria

Usch din stackare vad du har fått lida innan du har kommit in för operation!

Hittade till din blogg genoma Anna´s blogg.



Krya på dig!

2009-06-15 @ 19:27:37
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: La Familia

Skönt att du fick din operation så snabbt. Din beskrivning av hur du lever just nu, nästan orörlig... påminner om hur jag hade det som gravid.

2009-06-16 @ 10:27:15
URL: http://www.metrobloggen.se/lafoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0