Härligt väder men...


Fundersam

Känns som Nova sovit mest hela dagen. Måste vara värmen. Helst vill hon sova på mig men går ju inte. Vi blir ju dyblöta båda två. Så har lagt henne i vagnen och det har funkat en stund i taget iaf.

Har inte varit ute på hela dagen fast det är så himla varmt ute idag. Jag har mått görilla hela dan pga anfallet i natt så jag har inte orkat. Usch, nu orkar jag snart inte mer. Hur rädd jag än är för operationen längtar jag till den nu. För jag kan ju inte äta någonting längre.

Alltså jag är så nöjd med min nya kamera. Tagit lite kort på Nova och inte ett enda kort med röda ögon och alla korten blir jätteskarpa. Går inte med hur mycket macro som helst men det gör inget. Ska försöka föra över korten någon dag för de blev jättebra. Har varit dåligt med kort här nu ett tag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Lilla gobiten;) Har du fått nå tid för op ?? måste vara hemskt å gå som du gör:(

2009-06-01 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0