Älskar Er!


Mina syskon och jag, december 2005

Näe! Bakade bara en sort. Varför? För att dom blev helt misslyckade och jag blev helt deppig. Usch, va inget kul alls. Så jag struntade i den andra sorten fast den nog hade blivit bra. Kanske kan göra den hos syrran imorgon istället.

Ikväll är det många bra program på tv som jag ska se. Sen lägga mig tidigt så jag kan skutta upp imorgon som en raket och åka till syster. Kan inte nog berätta hur kul jag tycker det ska bli. Ser upp till både min syster och min bror. Ni betyder allt för mig.

Idag har jag ätit alldeles för mycket godis, fyyyy på mig. Borde finnas affärer utan godishyllor. Jag hade handlat där direkt! Bara massa hyllor med god och nyttig frukt. Det vore nåt det!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Ha ha ha. om du hittar en affär utan godishyllor kan du väl hojta.... Jag är skitsvag för de där när jag handlar...

suckar

kramiz och hoppas att bebbe vill komma ut snart...

ler

2009-03-30 @ 20:36:37
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0