Bakat

Mitt i all tristess så fick jag för mig att jag skulle baka. Skulle bara baka negerbollar men blev chokladsnittar med. Snittarna vet jag inte om de blev så bra faktiskt. De känns väldigt torra så tror jag hade inne dom lite för länge. Men men, man kan ju inte lyckas med allt jämt. De går att äta iaf.

Biljäveln vi köpte i söndags har redan börjat krångla. Nån jävla rem som slirar. Till generatorn och vattenpumpen. Så bara in och fixa det då. Jippi! Samtidigt är det väl sånt som händer, bara hoppas på att allt funkar som det ska sen. Tar vi väl kamremmen nu på en gång med så är det gjort. Hoppas jag att den bara tutar o går sen. Annars jävlar det säger jag!!!

Nä, karln kommer väl snart hem så är väl bara att gå ut och börja med maten. Blir ugnspannkaka med strimlad skinka i och lingonsylt till. Ska försöka visa lite bilder på mina bakverk sen. Men just nu får ni klara er utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0