Barnmorskan

Har varit hos bm idag igen. Gick väl helt okej. Hon verkade dock lite stressad idag tycker jag. Värdena såg väl bra ut antar jag. Blodtrycket var  helt okej. Bebisens hjärtljud var ca 134 idag. Huvudet hade fixerat sig trodde hon så det var ju gött.

Enda jag oroar mig över är det där måttet när dom mäter magen. Förra ggn hade jag 34cm och det brukar växa med ungefär 2cm på två veckor. Denna gång var det 37 eller 38, hon kunde inte bestämma sig. Hallå! Jag kommer ju få en sån där monsterbebis på 5kg ju. Suck... jag som vill ha en liten söt bebis.

Har ju iofs märkt att magen exploerat de sista två veckorna o idag när jag var på maxi så besvärades jag av att jag ser så tjock ut. Jaja, får väl bli sallad resten av tiden. Nu är jag lite ledsen. Tycker jag ändå ätit ganska okej. Bara en vecka nu som det blev för mycket kalas o tårta o grejer. Men den veckan förstörde tydligen allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0