Energilös

Ja det blir inte bättre. Har ingen energi för fem öre. Suck! Inte för att jag har så mycket jag ska göra idag men är tråkigt att bara sitta i soffan eller ligga i sängen. Har ingen dvd jag vill se heller. Annars kunde jag ha gjort det.

Blir väl till att tvätta lite, men kan inte tvätta mer än jag kan hänga upp. Alltså blir det inga mer maskiner än den som ligger i nu.

Sonny var hemma och var snäll och gjorde djurens burar och dammsög. Sen åt vi lite paj till lunch. Försöker hålla blodsockret jämt. Nu har han åkt till Gbg igen. Kommer hem till helgen igen tror jag.

Nu verkar det som att maskinen är klar så då ska jag passa på att hänga upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0