Först upp


Påskliljorna har blommat ut så vackert här hemma


Sist i säng och först upp. Karln har sovit 11 timmar nu. Haha, som ett litet barn. Själv har jag sovit jätteoroligt i natt. Drömt hela natten o är i ett sånt där tillstånd där man inte vet om man drömmer eller om det är sant. Dom nätterna sover jag sällan bra har jag märkt. Men sov bra efter 06 som vanligt iaf.

Idag kommer pappa o bror hit o vi ska fixa vardagsrummet. Lite nytt ska in som pappa köpt på auktion. Ska ta en bild sen när det är klart. Har även gjort en liten lista till mig själv oxå. Men det ska helst vara gjort innan dom kommer. Känner att energin är kvar och jag är fett glad!!

Visst är förresten min blogg mycket roligare nu med massa bilder?!

Kommentarer
Postat av: La Familia

Jag som älskar bilder, tycker alltid en blogg piffas upp med bilder och blir mer intressant. Men jag slarvar själv med bilder ibland.

2009-03-14 @ 12:13:20
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0