Godmorgon fredag

Här sitter jag alldeles ensam. Blev att äta frukost själv. Jag vaknar ofta av att jag är hungrig o så är det bara att gå upp och äta. Idag blev det rostade mackor med ost och o´boy. Mums! Släppte även ut lilla Aco så hon får springa lite fritt.

Tråkigt att sitta här ensam men kan inte med att väcka karln när han vanligtvis går upp vid 3 mitt i natten. Antar att det är hans lott att få sova när han är ledig. Jaja...jag får väl hitta på nåt. Diska eller nåt annat skoj.

Får se vad dagen erbjuder idag. Vi skulle tvättat bilen men det är inget bra väder alls ute så det blir väl inte så antar jag. Grr! Den behöver verkligen tvättas. Ska nog förresten sätta ihop spjälsängen o sånt idag. Lika bra att ha det gjort. Tvätta lite bebisgrejer kanske.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Låter som om det blir en pysseldag för dig idag då. Kul att sätta ihop spjälsängen.

Jag är hemma idag också, men tanden eller rättare sagt frånvaron av tanden är mycket bättre. Jag börjar känna mig som en människa igen...

ler

2009-03-06 @ 09:30:12
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Petra

Idag ska jag till barnmorskan och sedan ska jag springa i ett köpcentrum för att försöka få igång dom riktiga värkarna, för detta är ju en aning irriterande :P

2009-03-06 @ 09:54:53
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0