Godmorgon

Förstår inte hur jag kunde vara så trött igår kväll men när kl var 22 så hade jag suttit o nickat i soffan ett tag o jag gick o la mig. Brukar annars försöka vara vaken till 23 för att inte vakna alltför tidigt.

Sover lite mer oroligt om nätterna nu faktiskt. Magen är stenhård och ja, jag vet inte. Det är lurigt bara. Sover lite bättre där på morgonkvisten efter 6 eller något sånt men ändå. Får iaf sömn så det räcker tror jag så det får väl vara så.

När jag gick upp snöade det men nu skiner solen för fullt så jag hoppas den fortsätter med det för då ska jag gå ut en sväng sen. Blir nog en promenad till ica för att köpa lite korvbröd. Kan jag äta det idag nu när karln inte kommer hem ikväll.

Dax att börja med dagens sysslor. Får se hur mycket man orkar med. Har börjat inse att även jag får lov att lugna ner mig nu såhär en månad innan bf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0