Gravidgalen?


Ibland är det fasen stencoolt att va gravid. Som nu. Karln gick o la sig precis innan 22.30 men eftersom jag sovit mest hela dagen så är inte jag så trött. Så vad gör jag? Jo, jag går ner i källaren och sorterar papper och sätter in dom i pärmarna. Det som jag haft sån ångest för hela dagen. Nu har jag två små högar kvar men dom är sorterade så det går fort. Ska fixa det imorgon så är det gjort. Känner mig så sjukt nöjd så det finns inte! Mår bra i hela kroppen. Snart har jag koll på mina papper igen. Det känns bra, mycket bra!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

fnissar

Visst är det konstigt hur man går upp och ner i ork och energi...

Hoppas att din lördag blir mysig

kramiz

2009-03-14 @ 07:26:01
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0