Långtråkigt

Jag måste säga att jag har lite tråkigt. Skulle behöva åka in till stan o lämna tillbaka lite böcker till bibblan. Men känner inte alls för att åka någonstans så jag struntar nog i det. Får bli imorgon istället.

Plockat in alla torra kläder i garderoberna nu iaf. Alltid nåt. Ska väl ta ett röj i köket sen, det lilla som finns. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Läsa lite kanske... Jag borde börja läsa nu när jag har så mycket tid över.

Kollat lite på försäkringar till nya bilen. Får se vad det blir men just nu ser det ut som det blir Folksam. Måste bestämma mig idag...

Ja nä...blir väl lite tv här nu så. Sen lite lunch...ser dock inte fram emot den...men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0