Mår inget vidare

Jag mår verkligen inte bra idag. Mår jätteilla och känner mig konstig. Har fått i mig 2 skorpor och lite nyponsoppa med glass i. Vågar inte äta något som kan störa magen. Är livrädd för att få sådär ont igen. Eller, smärtan är lättare att ta än andningssvårigheterna. Så fort man vänder sig eller rör sig lite fel så hugger det till i bröstet och man kippar efter andan.

Trött är jag med men är väl inte så konstigt. Tur att man inte har några värkar eller nåt. Vi tar det en dag när jag mår bra och är full av energi istället. Ska försöka vila så mycket jag kan idag. Enda jag orkar tror jag.

Förresten, grannen har kört ner en bit av vårat staket. Haha...vet att det ser hemskt ut men vi tänkte faktiskt plocka ner det och måla om det i sommar. Dom tyckte nog vi var för sega...haha..

Tänkte lägga in listan igen...några namn till..har ju tex glömt lägga till mig själv :P

Syster: 3 eller 6 april
Pernilla: 4 april
Syren: 5 april
Stora Lilla Killen: 7 april
LaFamilia: 9 april
Petra: 10 april
Sara: 15 april
MissyElliot: 16 april
Jag: 20 april
Bror: 23 april

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0