Matsedlar är bäst!

Jag hade gjort maten färdig när karln kom hem. Idag blev det chili con carne och salladen jag gjorde innan. Blev himla gott faktiskt men min mage gillade det inte riktigt tror jag. Den har bråkat med mig hela kvällen.

När jag satt o väntade på karln så gjorde jag några veckors extra matsedlar så nu har jag gjort matsedlar för 4 veckor om man räknar med denna. Blir bra det. Förutom att man alltid vet vad man ska äta o lägga fram så blir det faktiskt mer varierat så.

Nu har karln gått o lagt sig. Han får sovmorgon imorgon. Ska inte åka hemifrån förän runt kl 5. Två timmar senare än idag. Jösses säger jag bara. Imorgon natt sover han hos sin pappa då han skulle kommit hem så himla sent annars. Så imorgon blir jag ensam. Tur att jag har lite att göra imorgon iaf.

Blir väl till att kolla lite till på tv sen så ska jag med gå o lägga mig faktiskt. Hoppas jag vaknar tidigt imorgon med. Då kanske jag kan vara inne i stan till kl 10. Det hade varit gött.

Sov sött allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0