Mina godingar

  
Lucas och Aco - mina godingar

Nu har jag precis ätit lite lunch. Korv med bröd blev det. Har ju korv i kylen som måste ätas upp och jag köpte bröd igår för att jag skulle äta det igår kväll. Tyvärr orkade jag inte det efter allt godis jag tryckte i mig igår kväll. Haha! Kan äta likadan mat hur länge som helst så kanske skulle äta korv med bröd hela veckan. Eller nja, kanske inte riktigt hela veckan. Men va billigt det skulle bli!

Tog maten innan burarna och det skulle jag kanske inte gjort för jösses va seg jag blev. Men de små liven ska få rena burar idag iaf. Ska bara sitta lite grann först. Måste komma ihåg att köpa mat till dom när jag åker in till skövde i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0