Nere


Såhär känner jag mig idag


Samma visa varje morgon. Samma tanke. Jaha, vad ska man hitta på idag då. Jag har ingenting mer jag känner att jag kan göra. Så tråkigt. Får väl ut och gå en sväng, men kan inte gå varken fort eller långt för då börjar det värka.

Ska kolla på en dvd idag iaf. Det har jag bestämt mig för. Kanske dra ett varv med dammsugaren. Men är ju ingenting som tar hela dagen. Jaja, vi får se vad som händer helt enkelt. Känner mig inte på topp humörsmässigt heller. Känner mig ganska nere och låg.

Kommentarer
Postat av: Per

Ger dig en varm Kram!!! :)

2009-03-20 @ 10:08:05
Postat av: La F

Inte ska du vara nere! Jag önskade jag hade lite av din tid. Själv orkar jag inte göra mycket och tösen vill ju. Är ledsen att jag inte orkar gunga eller leka med henne.

Har du fixat en babybok? Jag köpte en i somras, men behöver en till. Funderar om jag ska göra en egen... eller om jag ska köpa en likadan. Försök vila, för sen får du fullt upp. Kram.

2009-03-20 @ 10:50:24
URL: http://www.metrobloggen.se/lag
Postat av: Anonym

Svärmor har en dusch med stol, så den underlättar mycket. Men visst är det tufft. Att tvåla in sig mellan lår och mage känns nästan omöjligt. Att ta på sig trosor och byxor ännu mer omöjligt. Att ta sig uupp ur sängen... oj, oj, oj. Värker i bäckenet och jag klämmer alltid magen. Den är så låg nu.

Mina kilo beror nog på vatten. Är så uppsvälld att det inte är klokt. / la familia

2009-03-20 @ 12:06:47
Postat av: Lena

Gaska upp sig nu E! Om någon månad och framåt kommer du att säga till dig själv - ska jag aldrig få egen tid? Ska jag aldrig hinna med det jag vill? :)) Vet att du är en rastlös person, men glöm inte att njuta här och nu! Mamma mu :) Kram

2009-03-21 @ 09:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0