Nöjd med mig själv

Alltså ibland blir jag förvånad på mig själv. Att saker faktiskt händer. Nu har jag precis organiserat i skafferiet. Eller, jag har två. Plus lite plats över kyl o frys. Men jag blev väldigt nöjd som det är nu. Var sak har sin plats. Har väl lite väl mycket saker så skulle behöva äta ur lite. Men nu har jag iaf en sån där "nöjd-med-mig-själv" känsla.

Förutom att organisera har jag dessutom redan gjort färdigt salladen inför middagen ikväll. Som sagt, ibland häpnar jag över mig själv. Känns som detta har varit en riktigt bra dag. Inte supereffektiv kanske men jag har gjort det jag skulle o lite till. Nu väntar jag bara på att vi ska kunna göra om i garaget så jag kan få ordning på mina plastburkar med. Det kommer bli kanon!

Karln kommer snart hem från jobbet. Jag hoppas han tar det lugnt för det snöar ganska mycket ute. Han pendlar ju trots allt sjukt långt varje dag nu. Kör försiktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0