Nyklippt

Japp då var man nyklippt då. Blev faktiskt väldigt likt så jag har på bilden till vänster. Men är sjukt nöjd iaf. Klippte lite smart idag så det inte gör så mycket om det hinner växa ut. Vet ju inte när man har tid att gå dit nästa gång.
Känns inte som jag orkar göra så mycket mer idag så jag ska nog bara ta det lugnt tror jag. Låter väl gött?!

Ang. gissningarna så fortsätt gissa.

Syster: 3 eller 6 april
Pernilla 4 april
Stora Lilla Killen: 7 april
LaFamilia: 9 april
MissyElliot: 16 april
Bror: 23 april

Kommentarer
Postat av: syren

Hej! Gunilla har nu fått sina tvillingar idag! Gissar att du att ditt barn kommer 5 april./

2009-03-24 @ 20:11:26
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Sara

Jag tror på den 15:e april...

2009-03-25 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0