Ont


Gick o la mig skitsent, typ halv tre i natt. Tänkte sova länge idag men det ville tydligen inte min kropp. Huvudvärken har redan satt igång vilket indikerar på att jag fakiskt fått för lite sömn. Men vad ska jag göra när jag inte somnar om utan bara ligger o funderar. Någonting sa till mig att gå upp och börja röja det sista i vardagsrummet för gillar inte alls när allting bara ligger.

Men, med tanke på hur kroppen mår idag efter allt jag gjorde igår så borde jag inte röra en pryl. Inte böja mig ner nåt eller så. Men det måste ju göras och just nu känns det lite som att det är enda sättet att få det gjort. Sonny frågar iofs om jag behöver hjälp men gillar inte att vara beroende av andra. Hade han kommit och velat hjälpa till självmant så hade det känts bättre.

Nä shit va trött jag är. Ska försöka röja det sista här sen ska jag nog se om jag kan lägga mig en stund innan vi ska iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0