Skittrött

Herregud jag är så trött så jag snart somnar. Ont i huvudet har jag med och jag vet att det är för att jag är trött. Två nätter med för lite sömn, det gör sitt till.

Gick upp redan 06.30 (!) idag bara för att vi skulle lämna in en bil på service. Var jag ju tvungen att åka med med andra bilen för att karln skulle komma hem. Passade på att åka till maxi o handla lite. Skulle bara bli lite grann som var billigt men blev massor. Nya koppar till köket och gummistövlar till både mig o karln bla. Nu kan jag ut i trädgården och greja så fort vädret och temperaturen tillåter.

Ska in till Skövde sen igen. Dels ska vi ju hämta bilen men sen så ska jag in till mvc. Karln ska passa på o klippa sig o så funderar jag på om vi inte ska ta med djuren in och klippa deras klor med. Fan va mycket pengar det går åt idag då!

Men nu ska jag nog gå in och sova en stund. För detta går inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0