Söndag morgon

Uppe med tuppen idag tror jag bestämt. Gick o la mig sjukt tidigt när Sonny sa att han skulle gå o lägga sig. Så då blir det ju att man vaknar tidigt. Dessutom har jag legat och tänkt på den där sopsäcken med alla mössar, vantar o allt vad det är i som bara försvunnit i flytten. Funderar på om vi slängt den av misstag eller vad det är. Men jag vet inte. I natt satte jag mig rakt upp i sängen o kom på att alla mina raggsockar som mormor gjort finns där i med. O min jokermössa jag sydde. Så jag skulle gärna vilja ha tillbaka den. Men tror just den säcken är borta för alltid tyvärr.

Får se vad som händer idag då. Byta olja o filter på toyotan kanske. Annars blir det nog lugnt vad jag vet. Verkar inte bli någon sol idag heller...tråkigt!

Kommentarer
Postat av: La Familia

När jag flyttade mina saker från mina föräldrar till denna lägenhet för 6½ år sen, försvann en låda med gardiner. Det tog nog 2 år minst, innan de dök upp igen. Hoppas ni hittar er säck.

2009-03-01 @ 09:10:37
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0