Sovit gott

Haha, jag var nog trött igår. För jag gick o la mig runt 22 iaf och vaknade inte förän 8 imorse. Det var riktigt skönt vill jag säga. Behövde inte ens gå upp mitt i natten och gå på toa. Mycket bra natt med andra ord. Fick sen kliva upp och äta för jag var sååå hungrig. Nu är frukosten intagen och jag tar det lite lugnt framför datorn ett tag.

Idag händer inte så jättemycket på schemat. Sparade allt det jag skulle göra igår tills idag för att över huvud taget ha något att göra idag. Så burarna, tvätten och frysen ska jag fixa idag. Men sen finns det inte så mycket mer så ja... jag får inte vara hur effektiv som helst. Ska laga maten tills karln kommer hem ikväll oxå.

Underbart väder ute idag förresten. Jag hoppas solen stannar hela dagen för då ska jag gå ut och gå en sväng sen. Men redan nu verkar den vara i moln visst...tråk! Aja, lika bra att börja med sysslorna på en gång.

*kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0