Sovmorgon


Haha, vet inte vad som hände idag riktigt. Sov riktigt länge. Iofs så gick jag ju o la mig mycket senare igår. Låg o lyssnade på radio o så men ändå. Imorgon måste jag gå upp 1,5 timma tidigare. Har redan ställt klockan för att inte missa.

Mina mackor var slut så jag gjorde mig lite havregrynsgröt i micron istället. Men oj vad gott det var! Var verkligen längesen. Mätt blev man oxå. Känner mig helt däst nu. Och den berömda huvudvärken är på väg så allt är som det ska.

Får se vad som händer idag, jag har ingenting på schemat. Lugnt och skönt alltså. Men solen tittar ju fram emellanåt så kanske blir skönt väder ute.

Kommentarer
Postat av: Petra

Absolut skönt väder idag :) Det får bli en lång tur med vagnen :) Hoppas dagarna inte går allt för sakta framåt för dig :) Men du verkar ju fördriva tiden bra genom att baka ;)

2009-03-30 @ 12:42:25
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0