Underbar dag

Inte ett enda inlägg från mig idag. Men inte så konstigt egentligen för jag har ju faktiskt inte varit hemma.

Vaknade kl 7 imorse igen. Gick upp vid 8 o käkade frukost. Flingor och mjölk som vanligt. La mig lite i sängen igen då mina ögon värkte nåt grymt men gick sen upp och duschade. Var väldigt skönt och uppiggande kan jag säga. Kom på att jag måste ringa Folksam för att teckna en bilförsäkring till nya bilen så det gjorde jag. Sen var det bara att åka iväg in till Skövde.

Lämnade tillbaka 4 böcker på bibblan. Ville låna om en men den var reserverad så det fick jag inte. Attans! Postade ägarbytet med. Sen iväg till rusa och handlade ett packe galgar. Spelar ingen roll hur många man har, man behöver alltid fler tydligen. Djuraffären nästa för att köpa nya saltstenar till kaninerna.

Sista anhalten var Elins Esplanad som det så fint heter. Gick in på lindex o köpte två mössor till bebisen. Sen var jag så himla hungrig så gick o tog en macka på fiket. Ingen bulle, kaka eller bakelse...duktigt va! Sen in på maxi för att handla frukt och lite glass till en fruktsallad. Köpte även ny lotion för extra torr hy så jag hoppas den är bättre än den jag har nu. Dyr va den med!

Iväg mot T-dala igen och istället för att åka hem åkte jag till P. Där fixade vi iordning fruktsalladen o så. Busade med L. Han är ju bara för söt! Sen var jag där i över 3 timmar. Åkte hem när de skulle iväg till affären och handla. Så gött med P, för med henne kan jag prata om allt. Vi bubblar på som vi känt varandra hela livet o vi har bara träffats 2 ggr. Underbara människa! Skönt att ha en sådan person i sin närhet.

Skulle gjort mat idag men blir inget. Har en matlåda sen igår som jag tog istället. Ska titta på ett program jag vill se om en kvart, sen vika ihop sista tvätten och rengöra kaninernas burar. Sen har jag nog gjort allt jag skulle för denna dag oxå. Ursugen på något sött men har inget hemma så ja, jag får bli utan.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0