Nöjd men bara toppen på isberget

Ja denna dag har varit bra måste jag säga. Har plockat ordning på saker i sovrummet, vardagsrummet och hallen. Tycker alla grejer ska ha sin plats men trots att vi har så stort nu så är det inte så. Men jag försöker. Blir sakta men säkert bättre.

Nya vaxduken är på och det blev verkligen superbra. Är så nöjd! Resten av köket ser fortfarande ut som hej kom och hjälp mig men det ska jag fixa imorgon. Men vaxduken blev iaf sjukt bra. Har en bild men kan ju inte ladda upp så ja...kanske en annan gång.

Köpte även blevboxar eller vad man kallar dom. Så nu har jag sorterat alla papper som låg här uppe på köksbordet. Nu ska de bara ner i pärmarna oxå men ligger iaf inte framme. Har en hel bunt med papper nere i källaren som oxå ska in i pärmar. Kanske kan ta det som terapiarbete nästa vecka för det måste verkligen göras. Varför sätter man inte in papper varje månad istället?!

Ser fram emot att kunna organisera i garaget i sommar oxå. Men hyllor osv så allt kan få en egen plats där med. Nu är det lite organiserat kaos typ. Vet vart det mesta är men det är inte snyggt.

Hur som helst så är jag nöjd med dagen. Ska fixa det sista här uppe imorgon och sen får jag väl ta itu med källaren hur tråkigt det än är. Papper är inget roligt att sortera. Men nåt nödvändigt ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0