Kalas & städ


Nu har vi varit och Sara och grattat henne på 30-årsdagen. Va mysigt och god mat fick vi med. Skulle åka o hämta brors tjej på vägen dit men när vi kom till Skara så märkte jag att vi ju var en timma tidigare. Haha! Vet inte vad jag tänkte på. Hon måste ju verkligen undrat. Men hon sa ingenting. Så åkte in en sväng till Ö&B men så fick vi komma en halvtimma tidigare.

Blev en paus här i skrivandet... Har städat hela huset inför imorgon nu. Jag har dammat och rengjort badrummet och karln dammsög och våttorkade. Har även dammsugit nedervåningen idag så det känns bra. Blir ju inte varje gång det. Vi är ju lixom inte där så mycket. Men ibland kan ju vara bra iaf.

Skönt, nu jhar jag hela kvällen fri att göra vad jag vill. Najs! Blir nog tv o så. Har gjort allt annat "måstegöra". Ska göra en lista på vad som ska göras imorgon med. Får börja direkt när jag vaknar tror jag så jag hinner med allt. Ska ev hinna med att hämta syrran i Skara innan allt oxå. Men ska nog gå bra.

Dax att slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0